Saturday, August 13, 2011

Bikini’s, sport en reclame hand in hand




Bikini’s en beachvolley, het zijn twee onafscheidelijke zaken. De laatste jaren schrikken organisatoren er ook echter niet van terug een flinke portie reclame uit te sturen met hun evenementen. En wat is nou een betere plaats voor reclame dan het op het lichaam van de athleten zelf?

Het Britse Betfair, gespecialiseerd in online weddenschappen voor sportwedstrijden, heeft dit zo te zien duidelijk begrepen. Zara Dampney en Shauna Mullin, twee Olympische beachvolley spelers uit Groot-Brittannië, weten ongetwijfeld de aandacht te trekken met Betfair’s nieuwe reclamestunt tijdens de London 2012 Olympic Games Beach Volleyball competitie… Deze dames, natuurlijk uitgerust in bikini, hebben QR-codes laten bevestigen op de achterkant van hun bikini-broekje. Als toeschouwers deze barcode inscannen worden ze direct doorverwezen naar Betfair’s website, waar ze kunnen deelnemen aan online weddenschappen voor sportwedstrijden.

Niet slecht gezien van Betfair om hun reclame duidelijk in het zicht te plaatsen. Of beter gezegd, waar de meeste blikken en camera’s op gefocust zijn?

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates